Milli Çözüm adı altında bilmem kaçıncı sayıyı çıkarmış bir dergi elime ulaştı.Okudunuz mu dememe gerek yok çünkü okunacak bir dergi değil.Daha doğrusu dergi değil.Her ne kadar onlar kendilerini dergi olarak lanse etse de…
Yazarlarına çizerlerine bakıyorum bilinmedik adamlar.Dini sapık düşüncelerine alet eden bu adamların kime hizmet ettiğini araştırmaya bile gerek görmedim. Bir çeşnidir bulunsun demek bile, vereceğim bir değeri ifade edeceğinden doğru çöpü boyladı.O şimdi çöpte…
Niye mi çöpte?
Edepten nasibini almamış sözüm ona dergiciler FAS’TAKİ BOP’TA İKİ BAKAN başlığıyla aynen şunları yazmışlar. “Fas’ta genişletilmiş Ortadoğu ve Kuzey Afrika Projesi (BOP) dört gün tartışıldı.Türkiye’den de iki bakan Beşir Atalay ve Ali babacan katıldı.ABD yeni planlarını kabul ettirme derdinde.Medyada tek satır yok.Fethullahcı Devlet Bakanı Beşir Atalay ve farmason Ali Babacan,Büyük İsrail Projesine,Türkiye’yi pazarlamak için p…..lik yapmak üzere Fas’a gidiyor”. El insaf yahu. İftiranız p….lik yapmakla itham ettiğiniz adamlardan size jet hızıyla geri döndü. Artık size de öyle diyebiliriz.
Cüneyt Zapsu kim başlıklı yazılarında ise Zapsu’yu Amerika’daki Yahudi lobicilerinin özellikle Siyonist Wolfovitz’in uşağı bir figüran olarak tarif etmişler. Yuh be.Önüne geleni doğramışlar.
Bu adamların küçük hatta küçücük beyinli olduğunu anlamak için Ahmet Hakan’la ilgili yazılarına bakmanız yeterli.Güya Ahmet Hakan çizgisinden sapmanın ve kişiliğini satmanın karşılığı,Hürriyet Gazetesine kiralanıvermiş.
Türk Ordusu AB’nin hizmetinde başlıklı yazıyı ise yazmaya bile gerek görmüyorum.
Başbakan R.Tayyip Erdoğan’ı şiirli kapak konusu yapan bu zavallılara kapaktaki H bendini layık görürsem onların seviyesine düşerim bence onlar Ş bendiyle çok güzel örtüşüyorlar.
Kafirlere karşı sert ve celalli Müslümanlara karşı yumuşak ve nazik olunma emrini size hatırlatıyor,kendinize gelinceye kadar derginizin adresi çöp olacağını bilmenizi istiyorum.
|
Köşe Yazısı Hakkındaki Yorumlarınız
( Toplam 22 yorum
yapılmış )
|
tatlısu kardesim ben hangi yayın kuruluşlarının hangi mahfillerden para karşılıgı memleketini sattıgını biliyorum.Anlasılan bu dergi sizin kuyrugunuza iyi basmış:) |
|
|
|
UZATMAYA GEREK YOK BU DERGİNİN SAPIK GÖRÜSLERİNİN MİLLİ GORUŞE HİZMET ETMEDİĞİ KESİN ARKADAŞLAR...
|
|
|
[
2007/01/18 13:42
] |
|
Öyle şeyler yazmışsınız ki şaşkına döndüm. Ben dergiyi yeni tanıdım daha öncleri sadece adını bilirdim. İmtiyaz sahibi ile de yakınen tanıştım. Yukarıdaki ifadeleri görünce sadece güldüm. Yazık ya insan nasıl tanımadığı insan hakkında böylesine ifadeler kullanabilir. Bir konuya katılıyorum, kimsenin ifade edemediği tarzda akp yi ifade ediyor. Çünkü yürekli insanlar bunlar. Eeee bazıları gibi akp ye de yalakalıp yapıp pastadan pay kapma gibi gayeleri yok. Neyse kimsenin kalbini kırmadan kısa keseyim. Ben derim ki okuyalım görelim. Bizim de aklımız mantığımız var. Koyun değiliz ki başkaları okuma dedi diye okumayalım. Açıkcası ben okurum katılırım katılmam orası benim bileceğim şey.
Erbakan Hocama saygım sonsuz, bizler de onun talebeliriyiz ama kimsenin de güdümünde gitmek istemem. |
|
|
[
2006/11/01 14:35
] |
|
Tatlısu ya üşüşen sinekler
suya düşüp boğulurlar....
Boğulmamanız temennisiyle |
|
|
bsn
[
2006/10/29 15:44
] |
|
şu açıkca ortaya çıkmış ki milli görüşü savunanlar ya rant için ve ya cehaletlerinde-sığlıklarından dolayı imani ve insani konularda kişileri hemencecim alaşağı ediyorlar.Peygamberin taifte yapılanlara rağmen cehaletine teslim olmuş insanların kurtuluşu için helaklarını istememişken size ne oluyorda kendiniz gibi düşünmeyenleri düşman ilan ediyorsunuz çözümcüler.yoluna girdiğiniz kişiler bir zamanlar-belki şimdide öyledir- Baş Başa bal Hakka tabidir- düsturuna uyarlardı,a.akgül adlı zat 2. adam olamadığı için 2.ve 3. adamlara düşmanlıklarını çocuklar bile kınayıp kargalara espri konusu oluyor. BU GİDİŞ NEREYE .Kime alet oluyorsunuz yoksa düşmanınıza mı ...Yol yakınken telef olmayın bu yanlışla ... |
|
|
MD
[
2006/10/28 12:50
] |
|
Milli Çözüm Dergisi ele aldığı konular çoğunluğu sıkıntılı, ispatı ancak gelecekte olacak konulardır. Eğer eleştirmek gerekecek olursa;
1- Teşkilata bağlı değiller ama teşkilata bağlıymış gibi hareket ediyorlar. Ve bundan dolayı ele aldıkları pek çok konu teşkilatı sıkıntıya sokuyor.
2- Kişilere çok kolayca münafıklıkla, yahudilikle, dinsizlikle suçlayabiliyorlar. Peygamber efendimizin münafıklara olan tavrını göz önünde bulundurmuyorlar. Peygamber efendimiz münafıkları izhar etmiş midir ki siz kendinizde bu hak ve selahiyeti buluyorsunuz demek gerekir... Suizan bile haramken dinimizde karşımızdakine münafık, dinsiz demenin ne demek olduğunu bile bilmiyorlar...
3- İtikadi noktalarda uç noktalarda gezindikleri için insanların yanlış anlamasına sebep oluyorlar. Her şeyin heryerde ve herkese söylenmeyeceği düsturunu bile bilmiyorlar.
4-Beyinlerini ve akıllarını belli bir merkeze kiralayıp, akletmek melekesini çılıştırmıyorlar. Kendilerine yapılan ikazları, nasihatları hiçbirşekilde kabul etmeyip hep karşı çıkıyorlar.
5-Teşkilatçılığın kitabını yazıp, eğitimini verenler uygulamaya gelince kendilerini direkt lidere bağlıyorlar. Teşkilatçılığı kendi nefislerine göre yorumluyorlar.
6-İfrad ve tefrid noktasında zirveye oynuyorlar.
7-Direkt Erbakan Hoca'ya bağlıymış gibi hareket ediyorlar ama Erbakan Hocamız tarafından defaatlerce gerekli şeyler söylenmesine rağmen kendilerince yorumlar getirerek yapılan ikazları hiçe sayıyorlar.
Not: Ayrıca yazarın ortaya koyduğu savlar da çok net değil. Hem Akp hem Milli Çözüm noktasında araştırmadan yazılmış bir yazı olarak gördüm...
|
|
|
|
bu dergi derin devlet yada yabancı istihbarat örgütlerince çıkarılıyor.amacı erbakanı ve milli görüşü baltalamak.herkesi erbakana düşman edecekler.yani sağ gösterip sol vuruyorlar.gerçek milli görüşçüler insanlara bilgi ve belge olmadan asla hakaret ve iftira etmez.zaten müslümanada yakışmaz.aslında bunları ifşa edip dışlamak lazım. |
|
|
|
herkes haddini bilsin. kalıbınız nedir ki bu dergi hakkında yorum yapabiliyorsunuz . zaten sizin gibi kalemi,kalbi,aklı,kişiliği satılmış kişiler böyle yorumlarda bulunabilirler . bi söz vardır cahilden değil yarı cahilden kork diye işte sizde öylesiniz kapılmışsınız bir gaflet deryasına takmışsınız şeytanın tasmasını boynunuza o nereye çekerse o tarafa sürükleniyorsunuz.tarihe bakarsanız görörsünüz hakkı söyleyenler her zaman dışlanmış,iftira edilmiş,aşağılanmaya çalışılmış vb sıkıntılardan geçmiştir tarih tekerrürden ibarettir şimdi de olan farklı birşey değil üç beş kendini bilmeze kısaca hepinize sesleniyorum amacınız birilerine yaranmak rant sağlamak bu bariz ortada ama dikkatli olun hem ahiretinizi hemde dünyanızı iki kuruşa satıyorsunuz .yalan yanlış kulaktan duyma haberlerle yok Erbakan hocadan yok teşkilattan şöyle böyle haber geldi yasaklılar itikatları bozulmuş diyerek hakkı savunanlara suizan yapıyorsunuz bunlar ahirette karsınıza cıkacak o zaman bu yazımı hatırlarsınız ve sunu soylemeden gecemıcem eğer savlarınızın arkasındaysanız hocamızın evine girin ve görün MİLLİ ÇÖZÜM dergilerini eğer o kadar yiğitseniz. inanın bu yazıyı yazarak sizlerin seviyesine düşmek istemezdim ama ne yapayım imanın 1, ve 2, kademesini gerçekleştirme imkanı varken buğz edemezdim Allah hepinie hidayet feraset ve dirayet versin ''el müminü ihvatun müminun''s.a. |
|
|
|
Bütün ameller(yapılan işler)niyete göre değerlendirilir.Bazen çok iyi niyetlerle yola çıkılıp çok zararlı neticelere sebep olunduğu gibi;tam tersinin meydana geldiği durumlarda söz konusudur.Ancak niyetlerin ne olduğunu ancak Allah(cc) bileceğine göre bize düşen zahire(görünene) bakmaktır.Gerek derginin gerekse bu yazarın (M.Tatlısu)görünürde edep bakımından pek farkları yok gibi.Ben sadece bir tesbitte bulunmak adına şu p...lik hakkında bir hatırlatmada bulunmak istiyorum.İslam Dininde ayet ve hadislere göre Dünyanın neresinde olursa olsun müminler arasında bir kardeşlik söz konusudur.Irak'ta ,Filistin'de yada bir başka yerde din kardeşlerini ki;(bunların içinde kadınlar da var)üç kuruş uğruna (para veya başka menfaatler adına) peşkeş çekenlere p...lik ifadesinden başka ne kullanılabilirdi ?Sadece bir tesbit... |
|
|
[
2006/07/14 23:41
] |
|
sizin gibi bilindik (!...) yazar ve çizer tayfası; inandığı ve savunduğu doğruları (ki eğer öyle bir şey varsa) haketmedikleri halde bulundukları makamın ve güçlünün yanında olma felsefesi gereği, mertçe dillendirip yazıya dökemediği için; her asırda olduğu gibi ancak bilinmedik insanların dile getirdiği hakikatları görmezden gelip kendi tiyniyetlerini ele verirler.
işte bu yüzdendir ki; geçmişini, dününü ve otuz sene savunduğu doğruları bir anda inkar edip ; yeryüzünü kana bulayan Siyonistlerin güdümündeki Amerika, İsrail ve Avrupa aşığı kesilenlerin gerçek yüzünü ortaya koyan ilmi ve siyasi bir dergiyi okuyacak gücünüz ve izanınız kalmamıştır..
İmanın bir göstergesi de güçten ve çoğunluktan değil; sayıca az ve zahiran güçsüz gözükse de HAK'TAN VE HAKLIDAN yana olmaktır..
Tabi bugün Siyonist İsrail'in ve Amerika'nın Ortadoğu'da Ar-zı Mev'ud hayalini gerçekleştirmek için yaptıkları zulüm ve işkencelere ve hayvanlara bile reva görülmeyen muameleler karşısında cılız birkaç ses dışında tepkisini gösteremeyen AKP hükümetin bu haliyle nasıl Mason biraderlerin ve sermayenin güdümüne girdiği sırıtmaktadır.
Bunu göremeyen veya görmezlikten gelen dünün islamcı ve anti-amerikancı yazar ve guruhları ; bugünün farmason ve sermayeci yazarlarından farksızdır...!
Ne diyelim kendi düşen ağlamazmış!... |
|
|
mm
[
2006/06/27 15:04
] |
|
daha önce bir yorum yazmıştım ama neden yayınlanmadı.
dergi hakkında diyeceğim şey şudur : ''bir avuç itikati sıkıntısı olan kişilerin çıkardığı, başlarda benimde abone olduğum daha sonra milli görüşle bir alakasının olmadığı bizzat Erbakan Hoca tarafından açıklanınca aboneliğimi bitirdiğim, fitne fesat yumağı bir dergidir.'' Ciddiye alınmaz. |
|
|
|
derginin uslübünü bende sevmiyorum. kime hizmet ettiği konusunda şüphem bile yok. kendilerini her nekadar milli görüşçü ve Erbakancı olarak gösterselerde öyle değiller. Çünkü bizzat Erbakan Hoca GİK toplantısında ''bu dergi bizim değildir, bize zarar veriyor, eğer teşkilata gönderiyorlarsa kapağını dahi açmadan posta ücretini dahi ödemeden geri gönderin'' demiştir. bunu derginin konyadaki temsilcileride kabul ediyorlar ama farklı bahaneler öne sürerek haala bu dergiyi milli görüşün bir yayını gibi dağıtıyorlar. sizin eleştirdiklerinizin bir çoğu doğru çıkmıştır. en bariz örnek cüneyt zapsunun abd deki beyanatlarıdır. ben aboneleiğimi kestirdim. ama sizin eleştirileriniz dergiyi doğrular nitelikte. lütfen sağlam argümanlar kullanın. bu derginin okurlarına da diyeceğim şey şudur. içinde üç beş doğru yazıyor diye her yazdığı da doğru değildir. ayrıca yanlış dini inanışlara kapıldıklarıda doğrudur. zamanı gelince herşey gün yüzüne çıkacaktır. |
|
|
HAKKI
[
2006/06/05 15:13
] |
|
derginin bazı şeylerini tasvip etmediğimi söyleyeyeyim. ancak bazı hususlarda cesurca hareket edip dile getriyorlar.
milli çözüm dergisi ekibinin akp hakkında söylediklerinin %90 hatta daha fazlası doğru...
akp ye fanatik derecede bağlı siz gibi şahıslar bunları kabul edemiyorsunuz. kabul edemiyişinizin nedeni böyle olmamalı diye. ancak böyle. |
|
|
[
2006/05/16 12:45
] |
|
biliyorumki siz de yandaşlığını yaptığınız o insanların doğru yolda doğru işler yapmadığını biliyorsunuz. fakat bu yazıları yazmaktaki amacınızı açıkçası merak ediyorum.bir insan neden doğruyu değil de eğriyi seçer?
bir görüş vardır siz o görüşü desteklemezsiniz yada kendinizi üç beş çıkar uğruna feda edip; doğruyu bile bile insanları yanıltma yolunda şeytanla beraber olursunuz ama bu asla size saygısızlık etme hakkını vermez
uyanın artık amerika güçlü değil amerika lehine iş görenler borç parayla milleti zengin ettiğini idda edenler de güçlü değil tek güç ALLAH (c.c.) tır. bunu biliyorsunuz tek yapacağınız yaradıcıya kitabına ve rasulünün sünnetine itaat etmektir.
size son olarak gerçek hayat dergisinde okuduğum bir başlığı aktarmak istiyorum:
''TANRI KAHRAMANLAR YARATTI ÖNCE SONRA DA HEPSİNİ BİR BİR OYUNDAN ATTI''
yorum sizin.....................
|
|
|
m
[
2006/05/15 17:48
] |
|
kime hizmet ettiğini araştır ve gör tabi hala görecek göz varsa |
|
|
[
2006/04/04 22:55
] |
|
Bak kardes akıllı ol! dokuz ölc bir bic demıs atalarımız.Anladım ki sen ölçmeden biçmissin.Ama kanaatimce sen dokuz değil 10 seferde ölçseydin bu kafayla bir sefer bile dogru bıcemezdın. |
|
|
[
2006/03/20 11:43
] |
|
syasal analizler havaya kurşun sıkılmak için yapılmaz.ilmi bir gerçeği bir bütün içinde değerlendirmek adına isanlığa fayda hesabına yapılır.herhangi bir yazıyı eleştieme hakkına sahip olabilirsiniz.ancak sadece küresel kıskacın yetkilerinin genişlediği zanan diliminde kıskaca kısılan ve haksızlar topluluğunun maşası haline gelen TATLISU MÜSLÜMANLARININDA ahlak haline getirdiği iki yüzlü ve daha pozitivis daha seküler daha köylüce bir karakterin ne tür bir ZARAR olduğunu bilmeleri gerekir.bir kere siz siyasa kurgusundan herhalde anlamıyorsunuz.bence yazmayın.sizin insanlığa vereceğiniz birşey yok galiba.donanımsız vizyonsuz TATLISU MÜSLÜMANLARI ancak bakar ve toplumu oyalarlar...daha akılcı daha şehirli daha ilmi beyefendi.yazınız olmamış. |
|
|
|
Kafirlere karşı sert ve celalli Müslümanlara karşı yumuşak ve nazik olunma emrini, Milli Çözüm yazarlarına hatırlatıyorsunuz peki su an yalakalıyıgın yaptıgınız hükümete hatırlattınızmı Hıristayan ABD nın yanında IRAK lı ve afganistanlı müslümanlara karşı ,siyonist yahudı İsraillilerın yanında mazlum ve Müslüman Filistın halkına karsı duruyor bunu hem uygulamayacaksınız hemde yalakalık olsun dıye yaygarasını yapacaksınız.. |
|
|
[
2006/03/19 18:49
] |
|
Öncelikle yazın bircok yerinde devrik çümlelerle karşılaştım. Bir köşe yazarına yakıştıramayacagım kadar çok bozuk çümleler. Tüm bunların ötesinde yazarımız kendisi ile çelişen yonleri var. Mesala kendisi müslümanlara karşı müslümanların şefkat ilkesinden bahsetmiş fakat kendisi müslümanların hiç bir düşüncesine saydı degil tahammül bile edemyip kendisinin layık oldugu yere dergimzi atmış.Bunun gibi onlarca tezattan bahsetmek mümkün oldugundan bu şekerli suya giden sinege dergimizi anlamaya kafası yetmeyen bu yazara galiba birileri para karşılıgı bu yazılar yazdırılmış |
|
|
[
2006/03/19 18:48
] |
|
Öncelikle yazın bircok yerinde devrik çümlelerle karşılaştım. Bir köşe yazarına yakıştıramayacagım kadar çok bozuk çümleler. Tüm bunların ötesinde yazarımız kendisi ile çelişen yonleri var. Mesala kendisi müslümanlara karşı müslümanların şefkat ilkesinden bahsetmiş fakat kendisi müslümanların hiç bir düşüncesine saydı degil tahammül bile edemyip kendisinin layık oldugu yere dergimzi atmış.Bunun gibi onlarca tezattan bahsetmek mümkün oldugundan bu şekerli suya giden sinege dergimizi anlamaya kafası yetmeyen bu yazara galiba birileri para karşılıgı bu yazılar yazdırılmış |
|
|
figo
[
2006/02/26 23:51
] |
|
sende o dergiyi okuyacak yürek nerde |
|
|
[
2005/08/22 14:03
] |
|
lşen sen ne ş.... adamsmısın lem mustafa sen böyle satılıkmıydın seni allah,a havele ediyorum allah senin belanı versin |
|
|
|
|
|
Yazarın Tüm Yazıları |
|
|
|
|